vem/var/vad ;)

VEM
Vem är i rummet med dig? ingen (:
Vem fick du senast sms av? ;)
Vem tänker du på nu? min underbara moster och mina kusiner
Pratade du senast i telefon med? mom
Vems hus var du senast i? mitt
Vem önskar du var med dig nu? hm Elin (L)
Vem i din skola går dig mest på nerverna? okej jag gör såhär F******.

VAR
Var går du i skolan? olympica
Var är din telefon? beside me
Var är din mamma? sover
Var sover du? imitt rum
Var handlar du mest? hhaha frågar man vad melle tycker så äre bikbok ;D?
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? jag sover i en tröja från H&M
Vart åkte du senast bil? från sandviken till hda :p
Var i ditt rum är du? breve min dörr XD

VAD

Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? no pants on me ;o
Vad är den närmaste saken som är blå? min leksanväska är lite blå
Vad gillar du mest med skolan? vännerna
Vad har du på fötterna? stora strumpor
Vad är din favorit färg? många mest typ baby blå :)
Vilken film såg du senast? sebbe
Vad hör du just nu? tvn

PUSS OCH HEJDÅ JAG VET ATT JAG INTE HAR KOMMENTERA NÅ BRA :/
                 så nu ska jag iaf ta och kolla på filmen och försöka sova
puzzzzzzzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0